De laatste uren in Nairobi

Het noodlot moest toeslaan tijdens onze laatste werkdag:  de hele dag heeft het internet er uit gelegen. Dan merk je weer eens dat we helemaal afhankelijk zijn geworden van mail en internet voor onze communicatie.
We hebben de eindverslagen dus nog niet naar Joost en Erwin kunnen sturen. Volgende week gaan we dat dan maar doen. Ik heb wel een goed gevoel over ons verblijf, we hebben het team in Nairobi goed kunnen helpen. Gisteren een presentatie gegeven en een klein afscheidsfeestje, met kados (een mooi schilderij voor A3ne en 1 voor mij) en gewoon even gezellig kletsen. We hebben een paar collega’s van een HEEL andere kant gezien, erg leuk.
Nu zitten we in een cybercafe even de laatste mail te checken en snel even een stukje voor jullie in elkaar knutselen.
 
Matthew is vandaag onze persoonlijke gids en morgen gaan we met Peter op stap. Vandaag naar een museum (ik heb nog nooit zoveel opgezette vogels bij elkaar gezien, HEEL mooi) en vanmiddag gaan we op souvenierjacht. Wat we morgen gaan doen weet ik nog niet helemaal zeker, maar om 22:10 vertrekken we naar Nederland, dus om 20:00 moeten we op het vliegveld zijn.
 
Het gaat nu wel kriebelen, ik wil graag weer naar huis. Voor nu wens ik jullie een hele goede paasdagen en tot gauw.

Een gedachte over “De laatste uren in Nairobi

  1. Nog een dag!! Geniet er nog maar even van dat prachtige land! Jammer dat je niet alles hebt af kunnen sluiten, maar dat is ook weer een voordeel van internet: ook vanuit Nederland kan je verslagen mailen. En een mooi vooruitzicht: vrouw en kids weer zien, eigen bed, bloemkool en gehaktbal zijn besteld, hahaha! Volgende week maar even een biertje doen en de verhalen horen! We wensen je alvast een hele goede reis naar het zonnige Nederland! Groetjes Peter, Marian en kids

Plaats een reactie